Reisupdate - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Valeggua - WaarBenJij.nu Reisupdate - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Valeggua - WaarBenJij.nu

Reisupdate

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

Namaste!

Ik ben inmiddels aan de yoga opleiding begonnen! Met wat geluk heb ik slechts 1 uurtje per dag slechte verbinding om te bellen, mailen, whatsappen, facebooken etc. Veels te weinig om jullie apart over mijn ervaringen te vertellen. Maar omdat ik het wel leuk vind om wat te kunnen delen heb ik besloten deze pagina te maken, waarop ik in 1x kan uploaden en jullie op de hoogte kan houden :)

De eerste week in Vietnam samen met Angy, Andy & Lorenzo was druk, maar wel heel leuk! We gingen daar speciaal heen voor de bruiloft van Bao. In 2008 waren we met z' n alleen bij de bruiloft van Andy & Angelina in Santo Domino, dus was het leuk om weer als vriendengroepje naar Vietnam te reizen voor de volgende bruiloft.
De bruiloft zelf was een sprookje. Zelfs de bruidegom was verbaasd.
Zijn reactie was “hmm ik heb hier geen geld voor hoor..”
Hieronder wat links naar video's:

wij in Saigon : http://www.youtube.com/watch?v=yExAcJ47qrg
de bruiloft : http://www.youtube.com/watch?v=Xfu_VfwWGf4

Na Vietnam splitsten onze wegen, Angy, Andy & Lorenzo vierden hun laatse weekje in Phuket en ik reisde door naar het noorden van Thailand, Chiang Mai.
Chiang Mai is prachtig, heel anders dan Bangkok, Pattaya, Phuket of Koh Chang. De mensen zijn meer “puur”, en het trekt ook ander soort toeristen (tribal hippies, like me ;))
Het is in elk geval wel heel erg veilig!

Het alleen zijn was zeker geen probleem, ik heb veel op eigen houtje gedaan (tempels, markten, tijgers geaaid, dorpen en traditionele stammen bezocht, Yogales meegedaan, Salsa gedanst, tempels, markten, streetfood, ladyboy cabaret, massages, “ sustainable body” workshop meegedaan, tempels, markten.....
Het enige wat wel eenzaam werd was het 's avonds alleen “uit” eten.

Chiang Mai beviel zo goed, maar op zondag moest ik inchecken bij de yoga-opleiding en verhuizen naar Kaomai Lanna in Sanpaton. Dit ligt een uurtje van de stad, aan de voet van een berg, in de jungle. Ik voelde me niet erg gerust toen ik hier aankwam: volgens tripadvisor is er geen winkel/restaurant/activiteit/attractie binnen 15 km..

Het resort zelf is een beetje spookachtig, maar wel mooi, het is een oude tabaksplantage. Mijn kamer is prachtig (enige nadeel is dat er geen wifi is en de tv staat er slechts voor de sier (geen zenders). Nu is dat maar goed ook, want ik heb die uurtje slaap na de trainingen echt nodig!

Ik heb nu dag 3 en dus al 37 uur training erop zitten, het is niet niks! Elke ochtend 5:30 op, en voor het ontbijt eerst 4 uur training. Vooral de lezingen zijn erg zwaar en ik doe mijn best niet om te vallen tijdens de meditaties.
In mijn volgende update zal ik meer vertellen over de eerste week yoga teacher training.

Take care & Namaste!

  • 06 Maart 2014 - 10:23

    Marita:

    Ik vind de huwelijksfoto`s prachtig wat een mooie kleuren.Toen ik de foto`s van jij en de leeuw zag dacht ik dat je dit kan doen geeft aan hoe sterk jij bent geworden.IK ben zo verschrikkelijk trots op je.Afgelopen weekend ben ik even bezorgd geweest toen ik hoorde dat een groep met messen reizigers hadden aangevallen op een station met 29 doden ik wist natuurlijk dat je zou reizen dit weekend maar wist niet waar precies naartoe dus ik was blij toen ik je mail ontving.Wat is het tijdsverschil?Als ik zo lees over het allen zijn dat je dat helemaal niet erg vind dacht ik wat heb ik mij vergist.Ik heb altijd gezegd dat jullie meer van je vader hebben dan van mij maar nu laat je zien hoe zelfstandig en onafhankelijk je bent en van wie zou je dat hebben zeker niet van papa hahaha........
    Ik laat het hierbij en hoop gauw weer iets van je te horen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

YTT

YTT

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

OFFICIALLY A YOGA TEACHER UPDATE

22 Maart 2014

week 3 TTC

16 Maart 2014

Update Yoga Teacher training en ontwikkelingen

08 Maart 2014

week 1 TTC

05 Maart 2014

Reisupdate

Actief sinds 01 Maart 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 2460

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 05 April 2014

YTT

Landen bezocht: